Stripclub bij VV Twenthe

VV Twenthe won afgelopen weekend in de finale van de nacompetitie met 3-2 van Sportclub Overdinkel en na deze wedstrijd werden alle trouwe supporters namens Robin Kemper en Jan van Wissing al uitgenodigd voor een stripclub bij de Tricolores. Een stripclub bij VV Twenthe? Jazeker, we gaan gezamenlijk strippen! De leden hebben onlangs namelijk ingestemd met de verbouwing van de kantine.

We starten na Schoolfeest met de bouw, maar voor die tijd hebben we jullie hulp nodig op maandag 24 juni, dinsdag 25 juni en woensdag 26 juni. Laten we met elkaar de kosten beperken en help ons even een paar uur mee strippen. Doe goede werkschoenen aan, neem zelf werkhandschoenen, een stofmasker en een stofbril mee, de rest regelen wij. We rekenen op jullie medewerking!

Via dit formulier kun je aangeven wanneer je kan bijdragen.

Bericht geplaatst op zondag 16 juni 2024 om 12:34u16-06-2024 @ 12:34u | Link