Treurig afscheid bij Twenthe 1 dat zich kan gaan richten op nacompetitie

Een afscheid in mineur voor Mark Nijland. Na zestien jaar speelde hij gisteren officieel zijn laatste thuiswedstrijd en dat leverde een enorme deceptie op voor de aanvoerder en dé sterkhouder van het laatste decennium. Na tien minuten in de wedstrijd tegen Saasveldia scheurde hij zijn achillespees af. Gevolg; het been voorlopig in het gips en een operatie die wacht. De wedstrijd ging vervolgens met 3-0 verloren, waardoor ons vlaggenschip vrijwel zeker is veroordeeld tot het spelen van nacompetitie. Na de wedstrijd werd door het bestuur van de club en de selectie ook stilgestaan bij het afscheid van de spelers Guus Lummen en Robin Gerritsen en van de stafleden Dennis Zuidersma en Bouwe Ardesch.

Bericht geplaatst op maandag 20 mei 2019 om 12:56u20-05-2019 @ 12:56u | Link