Geen extra `selectieteam`, wel een nieuw seniorenelftal

Bijgaand weer een update van de Technische Commissie:

In ons vorige bericht op de website hebben we onder meer melding gemaakt van de plannen voor een "nieuw" te vormen derde elftal. Na diverse gesprekken hierover met direct betrokkenen is uiteindelijk besloten om het nieuwe (extra) elftal het vierde elftal te laten worden. We zullen dus aankomend seizoen met een extra team de competitie in gaan. Lees hieronder meer nieuws van de TC.

Verder kunnen we mededelen dat voor het nieuwe seizoen we van alle selectietrainers de toezegging hebben dat zij ook voor volgend seizoen zich verbinden aan onze club. De komende tijd zullen de overige trainers worden benaderd. Er zijn reeds diverse toezeggingen gedaan; wederom een mooie bevestiging van de betrokkenheid van al onze trainers. Iets om trots op te zijn!

Het Jeugd OpleidingsBeleidsplan zal een plek krijgen op de nieuwe website van de club waar diverse mensen druk mee aan het werk zijn.

Tot zover onze afgeronde punten.

Vanuit de laatste vergadering van de Technische Commissie kunnen we het volgende melden;

- We zijn op dit moment druk doende om te inventariseren welke elftallen we bij de jeugd en senioren kunnen formeren voor het volgende seizoen.Dit gebeurt o.a. in overleg met de trainers en leiders.We hopen dat, ondanks de huidige Corona tijd, we zoveel mogelijk spelers weer terug gaan zien op het veld om te trainen en wedstrijden te spelen.

- Vanuit de T.C. hebben we het plan opgepakt om voor de jeugd een‘V.V. Twenthe-trainingsdag te gaan organiseren met interessante en uitdagende trainingsvormen waar zowel spelers als trainers van leren.We hebben hiervoor een commissie gevormd die dit verder gestalte zal gaan geven.

Tot zover en vriendelijke groet, Technische Commissie V.V. Twenthe

Bericht geplaatst op woensdag 10 maart 2021 om 16:01u10-03-2021 @ 16:01u | Link