Sponsoring

Ook sponsor worden van vv Twenthe? Dat kan. Van onze Tricolores Support Groep (TSG), een reclamebord tot een banner op deze site. De club biedt diverse mogelijkheden om publiciteit te generen voor uw onderneming. En belangrijker voor ons: u support onze vereniging en draagt bij aan de ontwikkeling van de jeugd en de breedtesport in het algemeen.

Tricolores Support Groep

De TSG is één van de belangrijkste levensaders van vv Twenthe. Onder de noemer “Samen groeien” functioneert de Tricolores Groep als hoofdsponsor van vv Twenthe. Naast het vlaggenschip steekt de groep ook de overige senioren in de tenues en worden activiteiten voor de jeugd georganiseerd. Bij TSG kunt u instappen als platinagouden en zilveren sponsor en krijgt u voor een vast bedrag een reclamebord, een banner en een grote naamsvermelding aan de poort van ons sportpark. Tevens wordt er elk jaar een activiteit georganiseerd met de vaste kern. Vraag hier naar de voorwaarden.