Twenthe D1 benut kansen

Twenthe D1 won afgelopen woensdag in Haaksbergen de tweede bekerwedstrijd met 4-1 van HSC’21 D1. HSC begon furieus aan de wedstrijd en was dichtbij de voorsprong. Achterin was HSC heer en meester en tikte de bal rustig rond, ondanks de jagende voorhoede van Twenthe. De verdediging van Twenthe wist een groot aantal kansen onschadelijk te maken en gooide vervolgens de deur dicht. HSC kwam niet meer bij het doel van Twenthe D1. Na een kwartier kreeg Twenthe de eerste kans en scoorde meteen, 1-0. HSC kwam niet meer voorbij het middenveld en Twenthe benutte de tweede kans, 2-0. Na rust was Twenthe de ploeg die HSC wist vast te zetten op de eigen helft en maakte 3-0. Door een eigen fout van Twenthe werd het nog 3-1, maar Twenthe D1 maakte aan laatste twijfels een einde door de 4-1 te scoren.

Bekijk alle spectaculaire beachsoccer foto’s van Twenthe D1 op Facebook: https://www.facebook.com/TwentheD1

Bericht geplaatst op zaterdag 29 augustus 2015 om 00:04u29-08-2015 @ 00:04u | Link