Het Goorsche bedrijven-voetbaltoernooi

Op zaterdag 8 juni organiseert vv Twenthe het Goorsche Bedrijvenvoetbaltoernooi 2024! Het is tijd om je team naar de overwinning te leiden op het langverwachte bedrijvenvoetbaltoernooi! Wat een geweldige kans om je bedrijf te vertegenwoordigen op het voetbalveld en de strijd aan te gaan met andere lokale bedrijven. Dit wordt een dag vol sportiviteit, plezier en natuurlijk wat gezonde competitie!

Schrijf je bedrijf nu in!
De inschrijving is geopend! Je kan je bedrijf opgeven om deel te nemen door een e-mail te sturen naar info@vvtwenthe.nl met de volgende informatie:

-Bedrijfsnaam
-Contactpersoon (naam, telefoon, e-mail)
-Het aantal spelers in je team

Wees er snel bij, want de inschrijvingen zijn beperkt en teams worden op basis van first-come, first-served ingeschreven. Dit is jouw kans om de glorie te behalen en je bedrijf op de kaart te zetten! Wacht niet langer en verzamel je collega`s, familie of vrienden voor een dag vol voetbalplezier!

Inschrijven is mogelijk tot en met vrijdag 3 mei.

De wedstrijden worden gespeeld op ongeveer een kwart veld. Het wordt 5 tegen 5 (inclusief keeper) en elke wedstrijd duurt 12 minuten. Dat is genoeg tijd om je voetbalskills te laten zien en te genieten van het samenzijn met andere bedrijven uit de regio. Het toernooi zal rond 14.00 uur starten.

Meer details over het toernooi, het programma, de feestelijke activiteiten na het toernooi en andere belangrijke informatie zullen later worden onthuld. Dus houd jullie ogen en oren open voor meer updates!

Met sportieve groeten,
De organisatie van het Goorsche Bedrijvenvoetbaltoernooi