UPDATE | Verbouwing vordert, geen bekerwedstrijden thuis

De verbouwing van de kantine vordert gestaag en inmiddels is gestart met het weer `opbouwen`. Helaas is het niet mogelijk de kantine gebruiksklaar te krijgen voor de eerste drie bekerwedstrijden. Daarom is besloten dat alle bekerwedstrijden in de eerste drie weekenden van september uit gespeeld gaan worden. Op dit moment is onze wedstrijdsecretaris druk bezig hiervoor één en ander te regelen.

Uiteraard hopen we de kantine klaar te krijgen voor de start van de competitie, maar dat kan alleen met jullie hulp. Meld je dus snel via dit formulier aan om te helpen, zodat we na de bekerwedstrijden gewoon weer thuis kunnen voetballen: Opgaveformulier kantineverbouwing

Bericht geplaatst op woensdag 7 augustus 2024 om 19:08u07-08-2024 @ 19:08u | Link