Blijf waakzaam en houd je aan onze richtlijnen

De tweede golf is een feit heeft de voorman van het RIVM laten weten en dat noopt ook de leden van vv Twenthe weer tot extra scherpte. Het bestuur heeft de meeste spelers op de trainingen inmiddels toegesproken om de richtlijnen van onze club in acht te nemen. Het gedrag van ons aller leden is hierbij cruciaal, dat geldt ook voor een aantal simpele regels die je dient op te volgen in de kantine. Veel gaat goed en het is soms lastig, maar we hopen op u aller begrip. Om ook zoveel mogelijk leden bij de algemene ledenvergadering te hebben, is deze verplaatst naar 29 september. Deze vindt volgens alle richtlijnen plaats bij een van onze sponsors De Bebsel. De aanvang is om 20.00 uur.

Bericht geplaatst op dinsdag 22 september 2020 om 22:33u22-09-2020 @ 22:33u | Link