Quarantaine Quiz vv Twenthe uitgesteld na nieuwe aanscherping

De aanscherping van de corona-maatregelen van het kabinet heeft de organisatie van de Twenthe Quarantaine Quiz genoopt om deze uit te stellen. Zaterdag gaat er dus een streep door de onvolprezen spelshow. En dat is spijtig, want de aanmelding liep namelijk storm en ook de generale in het clubgebouw van gisteravond schepte hoge verwachtingen. Deze hopen we op korte termijn in te lossen en dus komt van deze uitstel geen afstel. De quiz wordt op een later moment alsnog georganiseerd. Hiervan houden wij jullie op de hoogte. Wat de eventuele maatregelen betekenen voor de trainingstijden bij de jeugdleden is nog ongewis. Hier komt het corona-team van vv Twenthe zo snel mogelijk op terug.

Bericht geplaatst op woensdag 20 januari 2021 om 14:13u20-01-2021 @ 14:13u | Link