Twenthe MA1 in nieuw tenue naar de derby tegen GFC.

Zaterdag 15 november konden de meiden van Twenthe A1 zich in hun nieuwe trainingspakken op maken voor de derby bij GFC. Deze trainingspakken zijn mogelijk gemaakt door de sponsoren: Gemar International BV en Westenbrink Electro B.V.. Daarnaast zijn er nog een 2-tal anonieme sponsoren bij betrokken geweest. De nieuwe trainingspakken gaven de meiden een 1-0 voorsprong en die werd ook al snel daadwerkelijk op het scorebord genoteerd. Onze meiden gingen de rust in met een 2-0 voorsprong en wisten uiteindelijk de wedstrijd te winnen met 4-2. Gezien de stand op de ranglijst waren de dames ook verplicht deze derby te winnen. Na 7 wedstrijden staan ze op een mooie tweede plaats.

Bericht geplaatst op zondag 16 november 2014 om 16:51u16-11-2014 @ 16:51u | Link