Schrijf je met je elftal in voor het biljarttoernooi!

De inschrijving voor het biljarttoernooi loopt tot en met aanstaande zaterdag. Deelname is voor iedereen vanaf 16 jaar en ook niet-leden mogen meestoten. Elke speelavond (of zaterdagmiddag) zijn er 8 biljarters aanwezig waarna geloot zal worden om te zien wie de tegenstander is. Je mag ook met je eigen elftal, kameraden of vriendinnen de spelers van de eerste speelavond samenstellen. Een mooie gelegenheid dus om er een gezellige avond van te maken met je elftal.

Biljarttoernooi

Na het grote succes van afgelopen jaar met Mark Huistede als winnaar wordt op begin december 2014 weer begonnen met het

VV TWENTHE biljarttoernooi.

Het is de bedoeling dat per speelavond om 19.30 uur (voor de zaterdag 14.00 uur) 8 biljart(st)ers aanwezig zijn, waarna de loting zal plaatsvinden wie tegen elkaar zal spelen om door te gaan naar de volgende ronde.

De eerste ronde mag men zelf bepalen met wie men deze avond wil spelen bijv. met het elftal of met je eigen kameraden. Vanaf de tweede ronde worden er nieuwe poules gemaakt waarna er op de speeldatum wordt geloot wie dan je tegenstander is.

Voordelen van deze opzet is dat er altijd 8 spelers aanwezig zijn. Dus er worden per avond dus 4 partijen gespeeld, wat naast het biljarten ook meer gezelligheid geeft. De wedstrijden worden gespeeld op de dinsdag, donderdag en vrijdagavond en op de zaterdag middag.

Deelname is voor zowel de senioren, de jeugd vanaf 16 jaar en niet leden en het inschrijfgeld bedraagt €3,00.

Bij opgave graag vermelden het aantal caramboles (punten) dat men moet maken, je telefoonnummer en welke avond/dag je het liefst biljart.
Voor mensen die niet in competitieverband biljarten, maar wel eerder aan dit toernooi hebben meegedaan, wordt het gemiddelde van voorgaande jaren meegerekend.

Je kunt je opgeven tot en met de zaterdag 22 november 2014 15.00 uur waarna de loting plaats zal vinden. We beginnen op dinsdag 3 december.

Opgave tot en met: 22 november 15.00 uur
Leeftijd: minimaal 16 jaar
Start toernooi: 3 december 19.30, aanwezig om 19.15
Inschrijfgeld: € 3,00