VOORBESCHOUWING | Weinig voetbal, pikant duel 2e

Voor verschillende teams begint dit weekeinde de competitie weer. Een aantal andere teams hebben, mede met het oog op FC Twente - Feyenoord hun duel weten te verzetten. Dat laatste was voor Twenthe 2 niet mogelijk omdat tegenstander Wijhe het duel niet midweeks wenste te spelen en dus wordt er al om 09:00 afgetrapt aanstaande zondag. De belangen en gevoeligheden van dat duel werden eerder hier al beschreven.

Ook de jongelingen van Twenthe 8 trappen vroeg af zondag. Op hetzelfde tijdstip spelen zij namelijk in Hengevelde tegen WVV. Een duel tussen middenmoters waar niet veel meer dan de eer op het spel staat. Ook voor VR1 lijkt dit het geval te zijn. De laatste twee wedstrijden werden met respectievelijk 6-0 en 7-0 verloren en daarmee lijkt de titel in ieder geval voorlopig uit zicht. Wel kunnen ze aanstaande zondag tegen DTC alsnog bewijzen een serieuze graadmeter te zijn voor de topploegen uit de 5e klasse, die ploeg staat namelijk tweede. Ook Twenthe 6 komt weer in actie en ook zij leden afgelopen week een nederlaag. Toen waren de buren uit Markelo te sterk, nu moeten ze op bezoek bij de buren uit Enter. Kunnen de geslepen voetballers van Henk Ringersma en Ben Bekhuis de laatste plek op de ranglijst verlaten?

Bericht geplaatst op vrijdag 27 januari 2023 om 12:00u27-01-2023 @ 12:00u | Link