JO19-1 boekt zwaarbevochten zege

Twenthe JO19-1 heeft zichzelf een uitstekende dienst bewezen. Door op een knollenveld in Colmschate met 1-2 te winnen staat de ploeg op zes punten uit twee wedstrijden.

Het was lastig voetballen en dan ook niet verrassend dat de eerste goal uit een standaardsituatie viel. Vijf minuten voor rust was Bram Arkes uit een corner van dichtbij trefzeker. 0-1 was de ruststand, maar 20 seconden na rust was het alweer gelijk. Twenthe leek niet helemaal wakker en daar profiteerde de thuisploeg van, 1-1. De 1-2 was een kolderieke goal. De centrale verdediger van Colmschate wachtte te lang met opbouwen en Adam Albin zette goed druk. Zo goed zelfs dat hij de bal van de verdediger kon blokken, waarna het leer zo het doel in verdween. In de laatste fase van de wedstrijd was het alle hens aan dek, maar verdedigden de Tricolores de voorsprong met hand en tand. Dat lukte en dus boekte de JO19-1 de tweede zege van dit seizoen.

Bericht geplaatst op zaterdag 23 september 2023 om 17:56u23-09-2023 @ 17:56u | Link