Twenthe Steiger Bokaal voor Johan ten Brummelhuis, Horselenberg verlengt contract bij tweede team

Johan ten Brummelhuis, de naamgever van onze Reggelaan, mag zich in 2015 de vrijwilliger van het jaar noemen van vv Twenthe. Tijdens de nieuwjaarsreceptie kreeg hij de Twenthe Steigert Bokaal uitgereikt door voorzitter Ben Bekhuis. Ten Brummelhuis was jarenlang actief als leider binnen de voetbalvereniging en is nu ook al jarenlang verbonden aan de club als kantinemedewerker en onderdeel van de vrijwilligerswerkgroep. Naast de uitreiking van de Twenthe Steigert Bokaal werd ook bekend dat trainer Peter Horselenberg (foto) volgend jaar trainer blijft van het tweede team. Hoofdtrainer Michiel Mensink verlengde al eerder zijn contract.

Bericht geplaatst op zaterdag 3 januari 2015 om 22:52u03-01-2015 @ 22:52u | Link