Twenthe E5 blijft koploper na uitwinst

Deze zaterdag speelde Twenthe E5 haar eerste uitwedstrijd. Omdat het team niet compleet was werden er twee spelers van E3 gevraagd of ze een keer mee wilden doen. Siem van Zutpen en Bram Arkes vonden het leuk om op hun voetbalvrije dag toch te voetballen. Twenthe E5 ging als koploper naar Zieuwent en kwam ook als koploper terug!

Een leuke wedstrijd die over en weer ging met toch wel het voordeel voor de tricolores. De eerste helft waren er kansen maar er ging er niet één in. Na rust lukte het dus wel! En hoe! Eerst kreeg Lieke de kans binnen de 16, aarzelde niet en schoot prachtig binnen. Daarna werd het toch nog 1-1. De spelers van E5 lieten de kopjes niet zakken en gingen voor de winst. Bram kwam oog in oog met de keeper en vond de lange hoek en zorgde voor 2-1. Twenthe E5 bleef kansen creëren en in de rebound uit een corner sloeg Lieke opnieuw toe, 3-1! Vlak voor het eindsignaal mocht Fabian de eindstand nog op 4-1 brengen! Geweldig wat iedereen liet zien vandaag, een terechte overwinning en Twenthe E5 kan nog minimaal een weekje zeggen dat ze bovenaan staan!

Bericht geplaatst op maandag 2 maart 2015 om 21:34u02-03-2015 @ 21:34u | Link