Zaterdag de bakleverlijsten inleveren bij de leiders!

Beste jeugdleiders, senioren en andere bakleververkopers opgelet: Zoals aangegeven op de brief bij de bakleverlijst graag aandacht voor het volgende:

-Bakleverworstverkopers (jeugdleden) graag aanstaande zaterdag 15 november de verkooplijsten inleveren bij de leiders van de jeugdelftallen (A, B en C jeugd, de lagere jeugdelftallen hebben meegedaan de Grote Clubactie)

-Dames en heren leiders graag uiterlijk woensdag 18 november de lijsten inleveren bij:

Stephan de Lat: Anjerstraat 7

Frank Roerink: Korhoenstraat 14

Raymond Spenkelink: Zwanenstraat 7

Ben Bekhuis: Kloosterlaan 34

-De uitleverdatum van de bakworsten is maandag 30 november om 19:00 uur, de leiders / verkopers worden verzocht om de bestellingen af te halen bij: Tijhuis Koeriersbedrijf Klavermaten 23 Goor en om de de verkochte worsten vervolgens af te leveren bij de klanten

-Verkopers: enveloppen met geld graag inleveren op maandag 7 december.

De bakleververkopers krijgen voor de volledigheid ook nog een briefje met de leverings- en betalingsinstructie bij het afhalen op maandag 30 november.

Alle bakworstverkopers weer bedankt voor jullie inzet, we zien zeer benieuwd naar het resultaat van dit jaar en we hebben nog een paar verkoopdagen te gaan. Doe je best!

Namens de Baklevercommissie.

Groeten, Stephan en Ben

Bericht geplaatst op vrijdag 13 november 2015 om 21:44u13-11-2015 @ 21:44u | Link