Erelid Jan Huistede (81) overleden

Erelid Jan Huistede is afgelopen nacht in zijn slaap overleden. De veelzijdige en trouwe vrijwilliger was decennialang een bekend gezicht op Sportpark Piepwillem. Om zijn clubtrouw en onovertroffen inzet te onderstrepen werd hij jaren geleden geridderd in de Orde van Oranje-Nassau en werd hij door de club benoemd tot erelid. Zo bestierde Jan, beter bekend als eierboer, jarenlang de kantine. Daarnaast deed hij samen met zijn vrouw Sjaan tot de dag van zijn overlijden allerhande klusjes bij vv Twenthe. Jan is 81 jaar geworden. De club is geschokt en bedroefd door het overlijden van Jan en wenst zijn vrouw Sjaan en de directe familie in het bijzonder veel sterkte toe bij het verlies. De condoleance van Jan zal plaatsvinden in onze kantine. Het domein van Jan, waar hij jarenlang met veel plezier en toewijding heeft gewerkt.

Bericht geplaatst op dinsdag 8 maart 2016 om 14:41u08-03-2016 @ 14:41u | Link