Twenthe E1 boekt oefenzege tegen KOSC

Twenthe E1 won vandaag de oefenwedstrijd van KOSC E1 met 3-2. Het was een gelijk opgaande wedstrijd. Beide teams komen uit in de 1e klasse en hielden elkaar in evenwicht. In het begin van de wedstrijd had KOSC het betere van het spel en de tweede helft was dat andersom. Beide teams gingen wel slordig om met de kansen. In de tweede helft ging aanvoerder Joep Vrielink (zie foto) in de voorhoede spelen. Daardoor hield Twenthe voorin beter de bal vast. De linksback van Twenthe E1 deed dat goed en stond aan de basis van de 3-2. De leiding was tevreden met het vertoonde spel. Twenthe E1 scoorde een dikke voldoende vandaag.

Voor meer foto’s zie www.TwentheE1.nl

Bericht geplaatst op zaterdag 6 september 2014 om 21:56u06-09-2014 @ 21:56u | Link