Twenthe C1 eindigt zesde bij internationaal toernooi in Denemarken

Twenthe C1 verbleef afgelopen weekend in Haderslev, Denemarken. In alle vroegte stapten de jongens en begeleiding in de auto voor het vertrek. Op de heenreis werd er gestopt in Hamburg voor een rondleiding in het Volkspark stadion van HSV.

Zaterdagochtend stond om 10:20 de eerste wedstrijd op het programma. SC Alstertal werd met 4-0 verslagen. De tweede wedstrijd tegen STS Sokol werd ook overtuigend met 5-0 gewonnen. In de middag werd het strand aangedaan voor de welbekende helmrace en om te zwemmen.

Nadat de eerste drie poule wedstrijden gewonnen werden werd er van 2e divisionist Blauw Wit`34 uit Leeuwarden nipt met 3-2 verloren waardoor de halve finale net gemist werd. Uiteindelijk is Twenthe C1 op een keurige 6e plaats geëindigd!

Komend weekend maken de boys zich op voor de kampioenswedstrijd in de eerste klasse.

Bericht geplaatst op dinsdag 22 mei 2018 om 18:44u22-05-2018 @ 18:44u | Link