Gaat Twenthe II opnieuw promoveren? Support de mannen in Enschede

Het is de succesformatie van de Tricolores: het tweede team van Twenthe II. De ploeg van trainer Peter Horselenberg is wederom in de race voor promotie. Na het smaakvolle zoet van vorig jaar strijdt de equipe nu voor een ticket naar de eerste klasse. De eerste horde is komende donderdag in Enschede tegen Vogido, op sportpark Het Wooldrik spelen beide ploegen vanaf 19.30 uur in één duel voor een plek in de volgende ronde. Het eerste team, dat zondag in actie komt voor de nacompetitie, komt de manschappen van het tweede aanmoedigen én het zou fraai zijn als de andere leden deze fraaie sfeeractie ook omarmen. Het tweede maakt zich op voor de vierde promotie in vijf jaar. Een seizoen geleden werd er op het complex van WVV`34 afgerekend met FC Eibergen. Maakt Twenthe II de komende weken wederom haar naam en faam waar?

Bericht geplaatst op dinsdag 29 mei 2018 om 15:42u29-05-2018 @ 15:42u | Link