Twenthe C1 wint ook de 2e bekerwedstrijd!!

Vandaag won Twenthe C1 (Hoofdklasse) met 4-3 van BonBoys C1 (1e Klasse).

De eerste helft ging Twenthe C1 voortvarend van start en creëerde veel kansen. Mede te danken aan het verzorgde spel en het opbouwen van achteruit, waardoor Twenthe C1 veel in balbezit was. Onze jongens komen al snel op een 2-0 voorsprong. BonBoys laat zich echter niet het kaas van het brood eten en krijgt voldoende kansen. De thuisploeg komt op 2-1, maar even later maakt Twenthe C1 alweer 3-1. Voor de rust weet BonBoys er nog 3-2 van te maken.

Aan het begin van de 2e helft is Twenthe even de weg kwijt, maar de verdediging en de keeper houden Twenthe C1 in de race. Een kwartier voor tijd komt het bevrijdende doelpunt voor Twenthe C1, de 4-2. Dat BonBoys er nog 4-3 van maakt is voor de statistieken en doet geen pijn meer.

Kortom, een leuke attractieve wedstrijd van beide ploegen en een Twenthe C1 die mooi verzorgd voetbal speelt. Kan Twenthe C1 morgen het toernooi in Eibergen winnen? We gaan het zien.
Volg Twenthe C1 op Facebook: https://www.facebook.com/TwentheC1/?modal=admin_todo_tour

Bericht geplaatst op zaterdag 8 september 2018 om 21:32u08-09-2018 @ 21:32u | Link