Twenthe-man Herman Stevens overleden

Het afgelopen weekend bereikte ons het bericht dat Herman Stevens op donderdag 4 oktober op 83-jarige leeftijd is overleden. Herman Stevens was een promiment Twenthe-man en meer dan 72-jaar lid van de v.v. Twenthe. In 2016 was Herman Stevens de allereerste persoon die bij leven werd gehuldigd vanwege het 70-jarig lidmaatschap van onze club en daarvoor de clubspeld ontving.

Herman Stevens werd lid van, toen nog, Goor-Vooruit in de periode net na de Tweede Wereldoorlog. Hij was actief als keeper in de selectie van Twenthe, net als zijn zoon Martin in latere jaren. Herman zou daarna nog vele jaren actief blijven in diverse vrijwilligersfuncties bij Twenthe in verschillende commissies. Ook was hij bekend als leider van het eerste elftal. Daarnaast was Herman jarenlang fractievoorzitter en gemeenteraadslid in de raad van de gemeente Goor. In die hoedanigheid was hij in de jaren tachtig een vurig pleitbezorger voor de aanleg van het eerste kunstgras-voetbalveld in de regio. Dat veld kwam er bij Twenthe en dat was mede te danken aan de inzet van Herman.

Dinsdagavond 9 oktober om 19:00 uur vindt de afscheidsviering plaats in de H.H. Petrus en Pauluskerk in Goor waar Herman jarenlang koster was. Leden en bestuur van Twenthe wensen zijn vrouw Joke, Martin, Helen en de verdere naaste familie alle sterkte en medeleven toe met het verlies van Herman.

Bestuur en leden v.v. Twenthe

Bericht geplaatst op maandag 8 oktober 2018 om 20:04u08-10-2018 @ 20:04u | Link