JAC zoekt ondersteuning!

Beste ouders,
Jullie kinderen voetballen bij onze mooie en gezellige club. Een sportvereniging draait niet zonder vrijwilligers. v.v. Twenthe heeft gelukkig al een groot aantal betrokken vrijwilligers die zich inzetten voor de club. Toch zijn nog niet alle vacatures vervuld. Het JAC organiseert elk jaar leuke activiteiten. Het team bestaat al uit 5 enthousiaste aanpakkers, maar daarnaast zijn we nu dringend opzoek naar mensen die zich herkennen in onderstaande:

- enthousiasme
- organisatorisch vaardigheden
- creatievelingen
- zich kunnen verplaatsen in verschillende leeftijdscategorieën
- het uiteraard leuk vinden om in teamverband, met het bestaande JAC, activiteiten te willen bedenken en te organiseren

Lijkt dit je wat? Wil je toch meer info? Bel of app dan met Marja Westerik (06-51826542) of Timo Haafkes (06-33333098). We hopen op veel reacties!
Sportieve groet,
Het JAC

Bericht geplaatst op woensdag 4 oktober 2023 om 14:36u04-10-2023 @ 14:36u | Link