Van den Burg en Kemper voorgedragen als nieuwe voorzitters vv Twenthe

Het bestuur van vv Twenthe heeft Marc van den Burg en Robin Kemper voorgedragen als nieuwe voorzitters van de club. Voor het eerst in de historie van ons Tricolores nemen twee mannen de hamer ter hand. De bestuursfunctie was vacant na het afscheid van Hennie Visscher. In de afgelopen is met beide heren constructief overleg gevoerd en uit de gesprekken kwam onder meer naar voren dat ze op verschillende terreinen de ambitie hebben om Twenthe vooruit te stuwen. Marc (voorzitter voetbalzaken) wil zich met name richten op het ontwikkelen van een beleidsvisie op voetbalvlak en de duurzame bestemming van onze jeugdafdeling. Robin (voorzitter algemene zaken) hoopt de onderdelen zoals de kantine, de vrijwilligers en de sponsoring daar waar mogelijk meer kleur te gaan geven. Het bestuur is verguld met de enthousiaste drive die beide clubmannen hebben geëtaleerd in de gesprekken. Zij wil beide heren dan ook voordragen om hen te benoemen in een extra ledenvergadering voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie op vrijdag 3 januari. Plaats van handeling is ’t Piepwillemke. De aftrap is om 19.30 uur. Het staat overige leden overigens vrij om zich nog kandidaat te stellen als nieuwe voorzitter van de club.

Bericht geplaatst op maandag 9 december 2019 om 20:39u09-12-2019 @ 20:39u | Link