TOTO | Remi Staijen voorspelt uitslag goed, Jeroen Spoelder nieuwe leider

Vandaag speelde v.v. Twenthe de thuiswedstrijd tegen Rood Zwart uit Delden. Al na 17 seconden spelen wist Twenthe II-speler Marc Nijland de 1-0 tegen de touwen te schieten. Binnen acht minuten maakte Stef `Panlat` Eland de 2-0, iets waar Boulos `R9` Kourie en Erik Hudepohl ongetwijfeld blij mee zullen zijn. Zij schreven de middenvelder op als topscorer van Twenthe I dit seizoen.

Een groter deel van de deelnemers aan de Twenthe TOTO zal nog blijer geworden zijn van de tweede helft. Hun topscorer Jeffrey Asbroek wist met een van richting veranderd schot en een verzilverde penalty de stand op 4-0 te brengen. Dit was tevens ook de eindstand, volledig juist voorspeld door Remi Staijen, aanvoerder van het seniorenelftal met de hoogste kantineomzet van onze club.

In het totaalklassement hebben we nu één leider. Jeroen Spoelder voert de lijst aan met 40 punten.  Sowieso presteert de staf van het tweede elftal uitstekend in deze poule, ook gezien de gedeelde tweede plek van Twenthe II-trainer Peter Horselenberg. De top 5 wordt gecompleteerd door Ramon Voortman, P. v/d Brink en Hans Lammertink. De nieuwe tussenstand is HIER te vinden.

Bericht geplaatst op zondag 11 oktober 2020 om 16:12u11-10-2020 @ 16:12u | Link