Ontwikkelingen bij vv Twenthe: plannen voor nieuw derde elftal

Om de afstanden wat te verkleinen naar veel leden binnen de vereniging klimt de technische commissie van onze club eens in de zoveel weken in de pen om de club op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Zeker in deze corona-miseré is een babbeltje op het sportcomplex voor velen niet weggelegd. Kortweg, de afstand groeit en dus hoopt de TC met onderstaand schrijven u mee te nemen in de ontwikkelingen bij ons aller Tricolores. Zo krijgt het derde team een ander jasje.

Nieuws vanuit de Technische Commissie (T.C.).

1. Vanwege de overgang van een flink aantal JO19 spelers naar de senioren aan het einde van dit seizoen, is de T.C. bezig om te kijken of er een extra seniorenelftal kan worden gevormd voor de zondag. Het is de bedoeling dat er een "nieuw" 3e elftal gevormd gaat worden.

2. Er zijn de afgelopen weken al diverse gesprekken gevoerd met de trainers van onze selectie elftallen bij de jeugd en senioren. We kunnen mededelen dat de meeste trainers ook het volgend seizoen bij ons doorgaan als selectietrainer van een elftal.

3. Jeugd Opleidings Beleidsplan 2020-2024. De T.C. heeft in samenspraak met het bestuur en trainers van diverse selectie elftallen een update gemaakt van dit Opleidingsplan. Dit plan zal voor de komende jaren fungeren als een rode draad voor de T.C. en de trainers van onze club. Binnenkort kunnen jullie hierover meer lezen op de website.

4. De T.C. is reeds begonnen met de elftallenindelingen voor het nieuwe seizoen 2021-2022. We zijn bezig met een voorlopige inventarisatie van onze elftallen, zowel bij de jeugd als bij de senioren om alvast een idee te krijgen hoe een voorlopige verdeling tot stand zou kunnen gaan komen.

Tot zover ons nieuws van de afgelopen maanden,

Met vriendelijke groet, Technische Commissie V.V. Twenthe.

Bericht geplaatst op dinsdag 19 januari 2021 om 18:59u19-01-2021 @ 18:59u | Link