Ledenvergadering op 5 oktober, eerste bekerduel morgenavond

Voor in de agenda! Op dinsdag 5 oktober staat de jaarlijkse algemene ledenvergadering op de rol. Dit jaar is de plaats van handeling gewoon weer ons vertrouwde huis de kantine. Tijdens de vergadering zal er een update worden gegeven over de financiële situatie van de club na het stroperige corona-jaar, waarin we ondanks alle beperkingen niet stil hebben gezeten. Zo worden de kleedkamers onderworpen aan een ingrijpende metamorfose. Een update over de stand van zaken wordt gedeeld op deze avond, waar ook nogmaals een klemmend beroep wordt gedaan op vrijwilligers. Zo neemt alleen al het bestuur afscheid van jeugdvoorzitter Frank Roering en penningmeester Erwin Brinkers. En verder is de vacante positie van Marc van der Burg als voorzitter voetbalzaken nog altijd niet ingevuld. In de komende weken wordt de agenda gedeeld van de algemene ledenvergadering. Heb jij ambitie om deze positie in te vullen of andere werkzaamheden te verrichten in het bestuur bel of app dan met Robin Kemper: +31 653769280.

Overigens voor de voetballiefhebbers. Morgenavond speelt het eerste team thuis tegen Enter haar eerste bekerwedstrijd. De aftrap is om 20.00 uur.

Bericht geplaatst op woensdag 8 september 2021 om 15:18u08-09-2021 @ 15:18u | Link