Zevenklapper in Delden

Kon de kritische toeschouwer vorige week nog zeggen dat de overwinning tegen Barbaros ietwat gelukkig was, afgelopen zondag nam Twenthe 1 met grote overtuiging de drie punten mee uit Delden. Tegen Rood Zwart hadden de mannen van Michiel Mensink slechts acht minuten nodig om voor het eerst het net te vinden. Koen Morsink tekende met zijn hoofd voor de openingstreffer. Vijf minuten later was Guus attent in de omschakeling en verdubbelde hij de stand. Nog voor rust werd de wedstrijd definitief in het slot gegooid door Jeffrey die de 0-3 wist aan te tekenen.

Na de rust liet Twenthe de teugels niet vieren en hield het de Deldenaren onder druk. Enkele minuten na de hervatting liet Wouter Leusink zijn naam ook op het scorebord noteren nadat hij uit een corner wist te scoren. Ook de 0-5 kwam op naam van Wouter die daarmee zijn vierde treffer dit seizoen voor ons eerste liet aantekenen. Het slotakkoord van de wedstrijd was voor Guus Lummen. Hij scoorde in de laatste tien minuten twee treffers en mocht als hattrickheld het veld verlaten.

Bericht geplaatst op maandag 30 maart 2015 om 17:22u30-03-2015 @ 17:22u | Link