Nijland grote man bij eerste in bizar doelpuntenfestijn

Mark Nijland bewees weer eens zijn waarde voor vv Twenthe. De sterkhouder was met 4 treffers de grote man bij de Goorse Tricolores in het thuisduel tegen LSV. Die wedstrijd kende een bizar scoreverloop en werd uiteindelijk met 7-4 (!) gewonnen door de koploper in de vierde klasse B. Twenthe was vanaf de eerste minuut heer en meester en stond binnen het half uur met 5-0 voor. Nijland maakte drie goals. Dennis ter Haar en Guus Lummen scoorden één keer .

In de tweede helft nam Twenthe gas terug en werd de ploeg van trainer Michel Mensink bij vlagen lankmoedig. Mede daardoor kwamen de gasten uit Lonneker terug tot 5-3. Het geloof in een stunt werd daarna toch snel weer de kop in gedrukt door het vierde doelpunt van Mark Nijland: 6-3. Niet veel later werd het 6-4 en tien minuten voor het einde zorge Wouter Leusink voor het slotakkoord met de 7-4. Twenthe staat nu nog vaster op de eerste plaats. De enige concurrent, Sportclub Enschede, speelde gelijk tegen FC Het Centrum en staat nu op een achterstand van 4 punten met daarbij de aantekening dat Twenthe ook nog een wedstrijd minder gespeeld heeft. Volgende week gaat de titelfavoriet op bezoek bij laagvlieger Buurse.

Bron: GoorsNieuws.nl

Bericht geplaatst op dinsdag 8 maart 2016 om 09:33u08-03-2016 @ 09:33u | Link