Twenthe 1 wint Hoftoernooi

Ons eerste elftal heeft vrijdagavond beslag weten te leggen op de Hofbokaal. Op de velden van SC Markelo bleek de ploeg van Michiel Mensink de sterkste van de negen Hofteams. In de eerste wedstrijd werd er, door een doelpunt van Jasper Groothuis, met 1-0 gewonnen van de gastheren. De tweede wedstrijd werd met 2-0 gewonnen van Diepenheim. Mark Nijland zorgde voor beide treffers. Door de twee overwinningen mocht Twenthe 1 samen met de twee andere poulewinnaars, Bentelo en Rood Zwart, uitmaken wie de Hofbokaal ging winnen.

In de eerste wedstrijd van de finalepoule werd er tussen Bentelo en Rood Zwart doelpuntloos gelijkgespeeld. Ook de tweede poulewedstrijd, tussen Twenthe en Bentelo eindigde zonder doelpunten. In de slotfase van de laatste poulewedstrijd zorgde Mark Nijland voor de enige treffer en daardoor was de winst van de Hofbokaal een feit.

Bericht geplaatst op vrijdag 12 augustus 2016 om 22:31u12-08-2016 @ 22:31u | Link