Cafe Johnys schiet zaterdagelftal naar kwartfinale beker!

Afgelopen zaterdag stond de 1/16 finale tegen Enter Vooruit 4 op het programma voor de mannen van Martijn van den Einde. Martijn was zelf afwezig maar zijn taken werden prima overgenomen door GW Escher. Enter Vooruit 4 zit ook bij het zaterdagelftal in de reguliere competitie en wisten daar, net zoals het zaterdagelftal, alles nog te winnen.

De wedstrijd ging in de eerste helft gelijk op, hoewel de grootste kansen wel voor Enter Vooruit 4 waren maar dankzij prima keeperswerk van Stephan van Hulst werd er met een 0-0 tussenstand gerust. De tweede helft werd er van beide kanten wat harder gespeeld wat resulteerde in veel vrije trappen aan beide kanten. Halverwege de tweede helft kreeg het zaterdagelftal een vrije trap op een kleine 20 meter van de goal, Boulos ging achter de bal staan en wist de bal over de muur in de vrije hoek te schieten. 0-1!

Enter Vooruit 4 moest toen komen en kreeg een paar goede mogelijkheden, maar telkens was Stephan een sta-in-de-weg voor de mannen van Enter. Toen Bernd een kwartier voor tijd een rode kaart kreeg, leek het nog een lastig einde te worden. Maar niks was minder waar, een geweldig schot van John Westerik van een kleine 40 meter resulteerde in een doelpunt omdat de keeper te ver voor zijn goal stond. 0-2 en wedstrijd gespeeld.

Omdat de mannen van Van den Einde zijn vrijgeloot in de 1/8 finale, wacht begin maart de kwartfinale. De overige senioren teams van vv Twenthe zijn allen al uitgeschakeld.

Bericht geplaatst op vrijdag 28 oktober 2016 om 14:02u28-10-2016 @ 14:02u | Link