7x7 wederom kampioen

Het 7x7 team van vv Twenthe is net als de vorige competitie kampioen geworden in de klasse boven 35 jaar. De topfitte veertigers van de tricolores zijn met een ruime voorsprong van 7 punten op naaste concurrent Enter Vooruit het seizoen geëindigd. Nadat in de vorige ronde van de competitie de koppositie van de Entenaren was overgenomen wisten de Gorenaren de voorsprong in de laatste ronde verder uit uit te breiden. Op deze vrijdagavond werden drie van de vier wedstrijden gewonnen en de laatste gelijkgespeeld. Al na de tweede wedstrijd, die met 2-0 van rivaal Enter Vooruit werd gewonnen, konden de champagneflessen ontkurkt worden. In de eerst helft van 2017 zal het team van vv Twenthe gaan strijden voor het derde kampioenschap op rij!

Bericht geplaatst op zondag 27 november 2016 om 20:10u27-11-2016 @ 20:10u | Link