Twenthe D1 bereikt de 4e plaats in de 1e klasse!

Twenthe D1 won afgelopen zaterdag van Wilhelminaschool D1 met 1-0. Een belangrijke overwinning voor Twenthe D1, omdat zij daarmee aan zichzelf laten zien dat zij van alle teams in de 1e klasse kunnen winnen.

In de eerste helft van de wedstrijd leek het weer tegen te zitten. Wilhelminaschool was beter en Twenthe D1 stond onder druk.Twenthe D1 veroverde bal moeizaam, maar waren de bal ook snel weer kwijt door onnauwkeurigheden. De jongens bleven overeind door fanatiek te blijven verdedigen.

In de tweede helft kreeg Twenthe D1 letterlijk en figuurlijk de wind in de rug. Zij kwamen er regelmatig gevaarlijk uit, maar in de afronding waren ze nog ongelukkig. Wilhelminaschool bleef loeren op een doelpunt, maar Twenthe D1 hield achterin de deur dicht. Door het verstrijken van de tijd en het missen van grote kansen liep de spanning enorm op tot de bevrijdende 1-0 werd gescoord.

Twenthe D1 klimt door deze overwinning naar de 4e plaats in de 1e klasse en als zij maandag de inhaalwedstrijd winnen van WVV, dan stijgen zij door naar de 3e plaats op de ranglijst.

Bericht geplaatst op maandag 20 maart 2017 om 11:36u20-03-2017 @ 11:36u | Link