Bekerduel wordt tóch gespeeld in Diepenheim

De bekerwedstrijd van vv Twenthe, van vrijdagavond, wordt toch afgewerkt in Diepenheim. De aftrap is om 19.30 uur. Aanvankelijk was het duel verplaatst naar ons Sportpark Piepwillem, maar de verlichting bij onze noabers is op tijd hersteld en dus kan de aftrap gewoon worden verricht in Diepenheim. Het betreft hier een wedstrijd in de strijd om de districtsbeker, Twenthe won de eerste wedstrijd in de poule van drie ploegen van Hector. De groen-witten werden zondag met 2-0 verslagen door de Tricolores die bij winst dus zijn verzekerd van de eerste stek in de groep. Het tweede won afgelopen dinsdag haar eerste bekerduel met 5-1 van SV Enter.

Bericht geplaatst op donderdag 6 september 2018 om 10:47u06-09-2018 @ 10:47u | Link