TWENTHE A2 en TWENTHE B3 PAKKEN TEAMPRIJS BAKWORSTACTIE

Kasper Bekhuis (B3), Gijs Busschers (A2) en Luuk Rasink poseren naast de stralende gezichten van Frans Huistede en Stephan de Lat.

De A2 en B3 elftallen van Twenthe zijn goed bezig. Agelopen weekend hield A2 de kampioenskandidaat Excelsior A3 op een 1-1 gelijkspel, B3 verloor in de slotfase jammer genoeg nipt van SV Enter B2.

Vorige week ontvingen beide teams al een bijdrage van de club voor hun inspanningen voor de bakleveractie. A2 (JO onder 19-2) en B3 (JO onder 17-3) waren de teams die de meeste bakworsten per team verkochten. Van A2 nam Gijs Busschers de teamprijs in ontvangst en van B3 Kasper Bekhuis. Zij ontvingen van Stephan de Lat van het bakworstcomité een extra bijdrage voor een teamuitje van hun elftal.

Aanstaande vrijdag zijn een aantal spelers van Twenthe B3 in beeld voorafgaand aan de wedstrijd FC Twente tegen NEC in de Grolsch Veste. Doelman en aanvoerder Lucas Muller wist dit voor zijn teamgenoten te regelen. Zij mogen voorafgaand aan de wedstrijd mee doen aan de vlaggenparade in het stadion. Andere jongens van het team nemen plaats op de tribune. De wedstrijd wordt waarschijnlijk live uitgezonden op Fox Sport dus hopelijk komen ze goed in beeld vrijdag. Voor de winterstop zijn er voor beide teams geen wedstrijden meer. Zij wensen iedereen alvast Fijne Feestdagen!

Bericht geplaatst op dinsdag 18 december 2018 om 12:21u18-12-2018 @ 12:21u | Link