Dubbeldooier actie en bezoek FC Twente – FC Den Bosch groot succes

Groot deel opbrengst voor de Jeugd activiteiten commissie (JAC).

De dubbeldooier actie, die dit jaar door JO15- 1 is georganiseerd is een groot succes geworden. Ruim 13000 eieren werden van de hand gedaan. Een deel van de opbrengst is voor het team zelf. Zij gaan hiermee voor een deel de deelname aan een internationaal toernooi bekostigen. Maar liefst € 500,00 gaat naar het JAC voor activiteiten. Op deze wijze profiteren alle jeugdleden van VV Twenthe van de dubbeldooier actie.

Ook de actie op initiatief van Martin Vaarhorst, om met zoveel mogelijk leden naar de wedstrijd FC Twente tegen FC Den Bosch in de Grolsch Veste te gaan, werd een groter succes dan verwacht. Maar liefst 202 leden van VV Twenthe zijn door HAVI Travel met bussen vervoerd naar de Grolsch Veste. Per aanmelding is € 2,00 naar de club gegaan. Ook bij deze actie profiteren weer alle jeugdleden. Het JAC krijgt het mooie bedrag van € 285,00 om allerlei jeugdactiviteiten te organiseren.

Wij als JAC zijn hier heel blij mee en bedanken een ieder die zich hiervoor heeft ingezet. Wij gaan met deze bedragen weer leuke activiteiten organiseren voor de gehele jeugd van VV Twenthe.

Namens het JAC bedankt en volgend seizoen gewoon weer doen !!!

PS: JO15-1 veel succes op het internationale toernooi, Zet hem op.

Bericht geplaatst op dinsdag 14 mei 2019 om 09:04u14-05-2019 @ 09:04u | Link