Twenthe JO17-3 en JO17-4 kruisen de degens

25 januari MATCHDAY JO17-3 neemt het op tegen JO17-4 als voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Op een uitverkocht Piepwillem zat de stemming er voor de wedstrijd al goed getuige de beats die uit de portable speakers van beide teams te horen waren. Daarbij viel op dat JO17-3 daarin al direct graag liet zien dat ze het groots aan zouden pakken getuigen de afmeting van hun speaker, “kearls wat’n apparaat”. Beide teams hadden zich maximaal voorbereid door spelers van de JO17-2 in te lenen om de selecties compleet te maken.

Na een aftastende eerste fase van de wedstrijd was het JO17-3 wat de leiding nam. JO17-4 wist hier in eerste instantie niet veel tegenover te zetten maar naarmate de eerste helft vorderde kwamen ook JO17-4 meer in haar ritme. Helaas bleek JO17-3 inmiddels al wel weer het net te hebben gevonden in die tussentijd. Zo hobbelde de eerste helft voort waarin JO17-4 tot twee keer toe de “anschluss” treffer maakte en de ruststand 3-2 was in het voordeel van JO17-3.

De tweede helft vanaf de aftrap felle strijd waarin JO17-3 het betere van het spel liet zien en snel uit wist te lopen naar een bijna niet meer in te lopen voorsprong. JO17-4 wist in de absolute slotfase nog enkele fraaie goals te maken. Het betere van het spel kwam vanmiddag toch echt van JO17-3 die uiteindelijk met duidelijke cijfers JO17-4 wist te bedwingen.
Opvallend was verder vooral het sportieve karakter en het plezier wat er was tussen alle jongens onderling en de inzet elkaar teams te helpen met medewerking van een groot aantal spelers van de JO17-2.

Bericht geplaatst op zaterdag 25 januari 2020 om 23:00u25-01-2020 @ 23:00u | Link