Sportparkverbod met handen en voeten getreden, clubleden schamen zich diep voor deze zonderlingen

Met het schaamrood op de kaken heeft het bestuur van onze voetbalvereniging geconcludeerd dat er dit weekend nog volop activiteit is geweest op ons Sportpark Piepwillem. Zelfs nog door senioren voetballers van ons aller Tricolores. Dit is zeer verwerpelijk. Een digitale moralistische oorwassing op onze site om de ongerijmde domheid van deze leden te onderstrepen, is niet nodig. De ingreep van de politie wel. Deze heeft het sportpark vanmiddag ook schoongeveegd. Het sportpark is verboden terrein. Al enkele dagen. Laten we hopen dat de ouders zich net zo diep schamen en afstand nemen van deze lieden als de club dat in deze kwestie doet.

Bericht geplaatst op zondag 22 maart 2020 om 16:41u22-03-2020 @ 16:41u | Link