Met de bus naar Beckum, al ruim 40 aanmeldingen!

Update 6 juni 19:00 uur: inmiddels zijn er al ruim 40 aanmeldingen. Aanmelden kan nog steeds!

Zondag staat de nacompetitiefinale tegen Sportclub Overdinkel op het programma. Dit duel wordt gespeeld bij TVO in Beckum. Omdat we zoveel mogelijk supporters voor ons vlaggenschip in Beckum willen krijgen, is er een bus geregeld. De bus vertrekt om 13:00 uur vanaf het Piepwillem en keert een half uur na de wedstrijd weer terug naar Goor. Er is geen drank in de bus, eventuele zelf meegenomen drank mag NIET in glas zitten.

Het bestuur draagt de helft van de kosten van de bus om de kosten voor de supporters laag te houden. Je gaat mee naar Beckum voor slechts vijf euro! Aanmelding voor de bus is pas definitief na betaling van de tikkie. VOL = VOL!

Aanmelden voor de bus kan HIER.

Betalen van de tikkie kan HIER.

Als bovenstaande link te vaak gebruikt is, kan de tikkie ook HIER worden betaald.

Bericht geplaatst op zaterdag 8 juni 2024 om 08:00u08-06-2024 @ 08:00u | Link