JO17-2 naar FC Twente - AZ

Het kan niet op voor de jongens van JO17-2: eerder dit seizoen zagen zij FC Schalke ’04 in de Veltins Arena struikelen over TSG Hoffenheim (0-3). Enkele weken geleden kreeg het team een uitnodiging van FC Twente om bij de spelersopkomst van FC Twente tegen AZ met de megavlaggen op het speelveld van de Grolsch Veste te staan.

Zo kon het dus gebeuren dat het JO17-2 team zondag 19 maart om 18.15 uur verzamelde bij café Buddy’s om met de bussen van de supportersvereniging Goor af te reizen naar Enschede. De acht spelers die met de megavlaggen het veld op mochten, konden direct bij aankomst met de begeleiding van FC Twente mee voor een instructie. De overige teamleden en begeleiding mochten op de tribune plaats nemen.

Het team beleefde een fantastische voetbalavond en zag een uitstekend FC Twente met 2-1 winnen van AZ. Langs deze weg bedankt het team FC Twente voor de uitnodiging, JO15-2 trainer Ronan Stukker en SV Goor voor het busvervoer.

Bericht geplaatst op donderdag 23 maart 2023 om 07:15u23-03-2023 @ 07:15u | Link