Winst voor JO19-1 in Daarle na spannend slotstuk

Beginnend aan de laatste wedstrijd van het seizoen, starten we met een minuut stilte als eerbetoon naar de pas overleden vrijwilliger van SP Daarle. Deze wedstrijd is overigens ook de laatste wedstrijd van Pim Hofmeijer, die volgende seizoen vertrekt naar de senioren van SV Hector. In de 18e minuut kopt Joren van Sermond de 0-1 tegen de touwen na een goeie actie en voorzet van Senne Botterhuis. Vervolgens kopt Benjamin Wolf in de 33e minuut de bal voor de goal, waarna Joren van zijn tweede goal maakt. Even later schiet een speler van Daarle van buiten de 16 meter de bal. Keeper Stan Hollegien zat er nog aan, maar de bal verdween in het net. Het staat 1-2. Na een mooi samenspel van Benjamin en Joren verwerkt Benjamin de 1-3 tot goal. Dat was ook de ruststand.

In de 72e minuut krijgt SP Daarle na een discutabele beslissing van een niet al te beste scheidsrechter een penalty. De speler van Daarle schiet hem strak in de onderhoek, maar Stan weet de bal uit de goal te houden. In de 85e minuut maakt Daarle vanuit rommelig spel de 2-3. In de 90e minuut en wordt Pim naar de kant gehaald voor een erehaag. Hij komt volgend jaar uit voor Hector 2. Na een spannende slotfase fluit de scheidsrechter af met een 2-3 eindstand.

Bericht geplaatst op zaterdag 27 mei 2023 om 16:40u27-05-2023 @ 16:40u | Link