Tweede speelt gelijk tegen Saasveldia

Twenthe 2 heeft met 1-1 gelijkgespeeld tegen Saasveldia. Doelpuntenmaker aan Goorse kant was Mark Nijland.

De wedstrijd werd voorafgegaan door een minuut stilte ter nagedachtenis aan de vorige week overleden Hans de Lat, vader van teamgenoot Rogier. Namens de vereniging wensen we de familie ook via deze weg enorm veel sterkte met dit verlies.

Twenthe 2 kwam in een rommelige eerste helft zo`n tien minuten voor rust op voorsprong. Mark Nijland draaide goed weg van zijn tegenstander en schoot laag in de hoek raak. In de tweede helft kwam Saasveldia terug tot 1-1. Na een onhandige overtreding ging de bal op de stip. Doelman Bas Zweers stopte de eerste poging, maar was kansloos in de rebound. Een kwartier voor tijd kwam diezelfde doelman vervelend in botsing met een aanvaller. Door de op het oog ernstige blessure besloten beide teams niet meer verder te spelen en 1-1 als eindstand aan te merken. Na de wedstrijd bleek de blessure gelukkig enigszins mee te vallen. Volgende week speelt het tweede uit tegen SV De Lutte.

Bericht geplaatst op zondag 1 oktober 2023 om 13:35u01-10-2023 @ 13:35u | Link