Horselenberg en kompanen zwaaien na tien seizoenen af

Na tien seizoenen bij het tweede elftal stoppen Peter Horselenberg en zijn staf na dit seizoen. Samen met Tjeerd Kingma, Jeroen Spoelder en Frank Roering (en eerder Laurenz Plegt) vormde Horselenberg een decennium lang het technisch hart van het tweede elftal.

Toen het de vereniging aan een talentvolle tweede equipe ontbrak, pakten zij de handschoen op. Begonnen in de reserve derde klasse maakten zij verschillende promoties mee, met als kroon op het werk één seizoen in de reserve eerste klasse. Het enige waar het `t hoogst spelende selectieteam aan ontbrak, was een kampioenschap.

Peter en staf, namens de club en de spelers van het tweede: bedankt voor jullie tomeloze inzet en we hopen jullie ook volgend seizoen nog regelmatig langs de kant te treffen op zondag!

Bericht geplaatst op zondag 10 december 2023 om 16:24u10-12-2023 @ 16:24u | Link