Twenthe I moet winnen, titelstrijd 3e en 5e

Erop of eronder. Dat is al weken het devies bij het eerste elftal, maar helaas is het de laatste drie wedstrijden niet gelukt een resultaat te behalen. Aanstaande zondag moet er thuis gewonnen worden van SP Rekken. Dat is natuurlijk al langer zo, maar als niet wordt gewonnen van de directe concurrent, dan is zelfs directe degradatie naar de 5e klasse niet meer uitgesloten. Bij winst ziet de toekomst er iets rooskleuriger uit, want dan lijkt directe degradatie vermeden en kan ook de aansluiting naar de veilige plaatsen weer worden gevonden. Hoofdtrainer Mark Bolink krijgt langzaamaan een steeds grotere groep tot zijn beschikking. Fabian Overklift kan weer minuten gaan maken, terwijl Mart Lammertink nog een vraagteken is. Verder ontbreken Dani Hilhorst, Jeffrey Asbroek en Jelmer Plegt nog. Laten we hopen dat het zondag niet erop of eronder wordt, maar erop en erover!

De tweede seizoenshelft van ons tweede elftal verloopt niet zoals gehoopt. Ook aanstaande zondag kan Peter Horselenberg slechts een beroep doen op tien fitte spelers. Gelukkig is de JO19-1 opnieuw bereid het tweede verder te helpen en sluiten liefst vier talentvolle spelers aan. Zondag is kampioenskandidaat Lemelerveld 2 de tegenstander, waarvan uit nog ongelukkig werd verloren. Twenthe 3 ligt op kampioenskoers. Samen met de buren van GFC 2 en Eibergen 3 strijden zij om de titel. De teruggekeerde Tom Heijmer zorgde afgelopen zondag voor een flinke boost voor het elftal van Deniz Sogut. Zondag is HSC `21 2 in Haaksbergen de tegenstander.

Ook Twenthe 5 heeft zich dankzij een 2-3 overwinning op directe concurrent Buurse 2 weer gemeld in de titelstrijd. Zondag is een andere directe concurrent, Markelo 6, de tegenstander. Dan moet de ploeg van Timo Haafkes de vorige week behaalde punten verzilveren en zorgen dat ook deze wedstrijd winnend afgesloten wordt. Om 12:00 uur wordt thuis afgetrapt, een mooie reden om iets eerder naar het Piepwillem te komen dus! Voor het volledige programma van alle wedstrijden komend weekeinde, klik HIER.

Bericht geplaatst op vrijdag 17 maart 2023 om 12:00u17-03-2023 @ 12:00u | Link