Voorbeschouwing: Hoftoernooi selectie, 5e tegen Hector

Het tweede bekerweekend staat voor de deur en normaal gesproken betekent dit dat er volop gevoetbald wordt. Dit weekeinde vindt echter ook het Hoftoernooi plaats en dus zijn de bekerwedstrijden van het eerste en tweede elftal verplaatst naar volgende week. Toch valt er nog genoeg te zien!

Op zaterdag speelt de JO19-1 haar eerste wedstrijd van het seizoen. Op het Piepwillem wordt om 14:45 uur afgetrapt tegen SP Teuge. De jongens van trainer Ronny van Laar zijn ingedeeld in een sterke bekercompetitie en moeten dus laten zien dat ze een tandje bij kunnen schakelen. Gelijktijdig speelt ook het zaterdag, maar dan in een uitwedstrijd. Nadat vorige week nipt werd gewonnen van PH 6 kunnen zij de volgende stap zetten in het bekeravontuur.

Ook op zondag komen verschillende teams in actie. Om 10:00 uur trapt Twenthe 5 af voor de derby tegen Hector, die gespeeld wordt op sportpark Het Doesgoor. Vorige week gingen de jongelingen hard onderuit tegen Markelo 7, dus het is tijd om zichzelf te revancheren. Om 11:00 uur is er ook op Het Piepwillem voetbal te zien, als het derde aftrapt tegen La Premiere 2. Ook het achtste elftal komt in actie. Zij spelen om 12:00 thuis tegen s.v. Rijssen 2.

Bericht geplaatst op vrijdag 8 september 2023 om 12:00u08-09-2023 @ 12:00u | Link