Marinus Vrielink overleden

Een der trouwste Tricolores is niet meer. Marinus Vrielink is afgelopen weekend overleden. Vrielink was ruim zeventig jaar lid van vv Twenthe en werd in 2022 nog in het zonnetje gezet om zijn liefde voor de voetbalclub te onderstrepen.

Het zal even wennen zijn voor de spelers van het eerste van vv Twenthe. Bij vrijwel alle wedstrijden was Marinus samen met zijn vrouw Gerda een trouwe en kritische fan van het vlaggenschip van onze club. Een onberispelijk verzorgd heerschap langs vrijwel elke zijlijn in deze regio. Want niet alleen op Sportpark Piepwillem, ook buiten het eigen complex reisde hij de selectie achterna.

Twenthe-DNA
Levenslang. Want als telg van de Vrielink-familie was er maar één club mogelijk na de oorlogsjaren voor Marinus. Een lidmaatschap bij vv Twenthe. Eerst als jeugdspeler, later als aanvoerder van het eerste elftal en leider en vrijwilliger van meerdere manschappen. Marinus laat een enorme leegte achter langs de zijlijn van zijn geliefde vv Twenthe, maar vanzelfsprekend nog veel meer bij zijn familie en naasten. De club wenst hen veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Marinus als aanvoerder van het eerste elftal (midden boven)

Trotse leider van ons vlaggenschip

Bericht geplaatst op dinsdag 2 april 2024 om 10:00u02-04-2024 @ 10:00u | Link