Edwin van Eerten nieuwe hoofdtrainer Twenthe seizoen 2024-2025

Edwin van Eerten is met ingang van het komende seizoen de nieuwe hoofdtrainer van het eerste elftal. Hij wordt de opvolger van Mark Bolink, die na dit seizoen op zoek gaat naar een andere uitdaging. De club is erg blij met de aanstelling van Edwin. ``Op basis van een profielschets, mede in overleg met de spelersraad van het 1e, heeft de TC hem benaderd en zijn we de gesprekken aangegaan. Deze bevielen van beide kanten goed, waarop we met Edwin en de spelersraad bij elkaar hebben gezeten. Dit heeft dus geresulteerd in het aanstellen van Edwin als onze nieuwe hoofdtrainer vanaf aankomend seizoen``, aldus een verheugde Raymond Wolbers namens de Technische Commissie.

Edwin van Eerten is 51 jaar en woonachtig in Enschede. Hij is getrouwd, heeft 2 kinderen en is werkzaam als bedrijfsleider bij een Jumbo Supermarkt. Saillant detail: vorig seizoen was hij hoofdtrainer van UDI Enschede, dat op de uiteindelijke tweede plaats eindigde achter s.v. Delden in de 4e klasse. Op dit moment is Edwin trainer van Bon Boys 2. Dat bevalt hem uitstekend, maar het hoofdtrainerschap van een eerste elftal heeft zijn voorkeur. Als speler heeft hij gevoetbald bij o.a. De Tubanters, Sportclub Enschede en Glanerbrug.

We wensen Edwin uiteraard veel succes toe en heten hem alvast welkom bij de Tricolores!

Bericht geplaatst op vrijdag 1 december 2023 om 09:25u01-12-2023 @ 09:25u | Link