Twenthe wint bij Vosta

Twenthe heeft de wedstrijd tegen Vosta winnend afgesloten. Dat ging met beduidend meer moeite dan in het thuisduel. In Enschede werd het 0-3.

De eerste helft was er één om snel te vergeten. Een ver inzakkend Vosta en een in te laag tempo spelend Twenthe zorgden voor een eerste helft die het aankijken niet waard was.

Na rust was het wel snel raak. Een schot van Benjamin Wolf vanaf randje zestien was de doelman van Vosta te machtig. Ondanks een aantal kansen wist Twenthe de wedstrijd lang niet in het slot te gooien. Dat lukte in de 77e minuut wel. Luuk Freriksen schoot raak op aangeven van Stijn Jeurlink. Diezelfde Stijn Jeurlink schoot in blessuretijd de 0-3 op het bord. Positieve noot was ook nog de terugkeer op de Nederlandse velden van skileraar Mart Lammertink.

Volgende week is het eerste elftal vrij. Oorspronkelijk stond het duel tegen Phenix op de rol, maar zoals bekend zijn zij uit de competitie gestapt.

Bericht geplaatst op zondag 10 maart 2024 om 15:45u10-03-2024 @ 15:45u | Link