Frans Huisstede verkocht meer dan 700 worsten!

Je maakt iedereen blij met de Twentsche lekkernij! Deze spreuk was dit jaar wederom van toepassing op de bakleverworstactie van VV Twenthe. De verkoop was ook in 2023 weer gigantisch goed te noemen. De Goorse voetbalvereniging Twenthe bedankt alle bakleverworstverkopers en -kopers die ook dit jaar weer hun best hebben gedaan om de Twentse specialiteit aan familie, vrienden en kennissen te verkopen.

Bakleverworstkampioen Frans

Frans Huisstede blijft de absolute bakleverworstkampioen van de Goorse club. Hij verkocht in zijn eentje namelijk meer dan 700 bakworsten, een ongekend aantal. Dat is echt niet normaal, het lijkt er op dat overal in de Hof van Twente bakleverworst wordt gegeten dankzij Frans. En dat is goed nieuws dus voor de jeugdafdeling van de club.

Hij verkoopt ze niet alleen in Goor, maar ook in de omliggende plaatsen van de Hof van Twente. Het is bijzonder knap dat Frans er in geslaagd is om weer zoveel worsten te verkopen. Maar ook de oudere jeugd- en de seniorenteams waren dit jaar erg actief en verkochten veel worsten. Dat bewijst maar weer dat de bakworstactie echt een actie is van en voor de hele vereniging. Vele kleintjes maken één grote.

Ook de jeugd ontzettend goed bezig

Het jeugdteam met de meeste verkochte worsten was dit jaar opnieuw het jeugdelftal JO19-1 en daarmee veroverden ze dit jaar de “Teamprijs 2023”. Een kleine bijdrage voor het teamuitje van het elftal. Ook de andere teams die veel. Twee teams krijgen de aanmoedigingsprijs en dat zijn de JO17-1 en JO17-2, beide teams verkochten ook weer veel baklevers dit jaar. Bij de individuele verkopers weer de bekende namen in de top 5: Stephan de Lat, Kasper Bekhuis, Jeroen Hartgerink en Marcel Vaneker. Deze topverkopers verdienen zeker weer een eervolle vermelding.

De opbrengst van de bakworstenverkoop komt bijna volledig ten goede aan de jeugdafdeling van de club waarmee zij activiteiten, nieuwe materialen en cursussen kan financieren. Dit is altijd weer een mooie aanvulling op het budget. Twenthe bedankt iedereen die de actie ook dit jaar weer tot een groot succes hebben gemaakt. Niet alleen Frans Huisstede en de andere topverkopers, maar ook Wiggers Vleeswaren uit Hengelo: wederom hartelijk dank voor de ondersteuning van de actie!

Bericht geplaatst op maandag 4 december 2023 om 11:43u04-12-2023 @ 11:43u | Link