Twenthe Steigert voor Peter Horselenberg

Peter Horselenberg is donderdag tijdens de nieuwjaarsreceptie verkozen tot vrijwilliger van het jaar. Hij kreeg uit handen van voorzitter Robin Kemper de Twenthe Steigert Bokaal, die in het leven is geroepen om weldoeners van de Tricolores in het zonnetje te zetten. Voor Horselenberg, die aan het einde van het seizoen afscheid neemt als trainer van Twenthe II, is het een oeuvreprijs na jaren trouwe inzet. Zo was hij zeer verdienstelijk speler, voorzitter, grondlegger van de sponsorcommissie TSG en was hij ook niet te beroerd om wedstrijden te fluiten. De laatste tien seizoenen was hij dus trainer van het tweede team van Twenthe, maar na dit seizoen legt hij deze functie neer.

Bericht geplaatst op vrijdag 12 januari 2024 om 10:17u12-01-2024 @ 10:17u | Link